حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه اردوی «راهیان نور» ظرفیتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، افزود: راهیان نور از نعمت هایی که به برکت شهدا حاصل شده و باید قدر آن را دانست و استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 12 March 2022

 تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم با گرامی داشت روز «راهیان نور»، گفت: اردوهای «راهیان نور» از کارهای خوب و زیبا و ظرفیتی برای نوجوانان و جوانانی است که دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس را ندیده اند تا فضای آن جا را ببینند و با آن دوران تا حدودی آشنا شوند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه اردوی «راهیان نور» ظرفیتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، افزود: راهیان نور از نعمت هایی که به برکت شهدا حاصل شده و باید قدر آن را دانست و استفاده کرد.

 

وی سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: این نهاد یکی از خیرات و برکات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه آن رسیدگی به امورات خانواده های شهدا و ایثارگران است.

 

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر لزوم ساماندهی گلزار شهدای شهرستان جهرم، عنوان کرد: مردم جهرم شهدای بسیاری را تقدیم به انقلاب و نظام کرده اند و این مهم می طلبد به گلزار شهدا بیش از پیش رسیدگی و عقب ماندگی ها جبران شود.

 

وی با گرامی داشت «عنایت الله سنایی جهرمی»، اولین فرماندار شهرستان جهرم که به تازگی از دنیا رفته است، از خدمات وی در طول مدت خدمتش به مردم این دیار قدردانی کرد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به نیمه شعبان و لزوم برگزاری جشن های این ایام، اظهار کرد: باید هر کاری از دستمان بر بیاید در اظهار شادمانی به خاطر این مناسبت میمون و ارزشمند انجام دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه دین ما با شادی مخالف نیست، خاطرنشان کرد: بزرگان دین فرموده اند اگر لذت های حلال در زندگی نباشد بندگی خدا را نمی توان به خوبی به جا آورد.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه گاهی اوقات در شهر ما اتفاقاتی می افتد که اسباب شرمندگی برای ما ایجاد می شود، تاکید کرد: نباید به نام ورزش برخی کارهای ناشایست انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار